Результати конкурсу ІТ-Еврика Україна!
Всеукраїнський конкурс студентських стартапів «ІТ-Еврика! Україна »в цьому році вперше пройшов в форматі Хакатона. Всього було вибрано дванадцять команд з вищих навчальних закладів Одеси, Львова і Харкова. До самого Хакатона, правда, одна команда не добралася, в результаті за звання переможця боролися одинадцять команд. Протягом 24 годин хлопці працювали нон-стоп над своїми проектами, щоб потім представити їх журі під час традиційних пітч-сесій. Допомагала їм команда досвідчених менторів від компаній-організаторів.
Важливо сказати, що для багатьох це був перший хакатон, і перший подібний досвід, але студенти попрацювали відмінно. Особливо порадувало те, що хлопці, прекрасно показали себе на презентаціях, які, до речі, проходили на англійській мові. Учасники представляли проекти, покликані вирішити проблеми системи освіти і одночасно є інноваційними та конкурентоспроможними на ринку. Були представлені рішення, що охоплюють різні напрямки, в тому числі дуже трендові: AR / VR, мобільні рішення, програми в області Machine Learning і ін.
Всеукраїнський конкурс студентських стартапів «ІТ-Еврика! Україна »проводився вже двічі, в 2014 і в 2015 роках, в рамках міжнародної навчальної програми Tempus в Україні. І сама програма, і конкурс було направлено на виховання духу підприємництва в студентах. Після закінчення програми Tempus в Україні в 2016 році, головними організаторами і драйверами конкурсу стали компанії Sigma Software і Sigma Technology. Оновленим конкурсу - оновлений формат. У цьому році він пройшов у форматі Хакатона. Хостинг партнером став Харківський національний університет радіоелектроніки, куди і приїхали пробувати свої сили команди-фіналісти.
Чи готові познайомитися ближче? Тоді пару слів про кожен проект:
Команда SpacAR зі Львова (унікальна тим, що складалася з однієї людини :) представила мобільний додаток, яке об'єднує в собі VR і AR технології. Рішення покликане в захоплюючій формі розповідати школярам і студентам про сонячну систему і космічні об'єкти за допомогою мобільного девайса і VR шолома.
Ще одна львівська команда, ReadyBook, працювала над створенням мультиплатформенного рішення, що дозволяє користувачам оперувати даними про книги, які вже прочитані або заплановані до прочитання. Передбачається, що програма допоможе швидко і якісно готуватися до іспитів.
Студенти Одеської політехніки розробили систему, яка допоможе викладачам генерувати тести для студентів і швидко їх перевіряти.
Харків'яни BrainStash реалізували плагін до браузера, що дозволяє відстежувати, яку інформацію користувач шукає в інтернеті і як нею користується. Поки користувач дивиться статтю в інтернеті, система аналізує ключові слова статті, переваги і в фоновому режимі підбирає релевантну інформацію. Система вміє працювати з текстом, картинками і відео з будь-яких відкритих джерел.
Новий погляд на текстовий редактор показала команда Trafaret: акцент хлопці зробили не на слова, а на контент. Спеціальні плагіни допомагають аналізувати стиль автора і контекст і підбирати потрібні слова. За допомогою цього редактора підготовка курсових і дипломних робіт стане простіше. Команда з ХНУРЕ під назвою ARDex працювала над AR інструментом, який включає в себе мобільну частину, веб-платформу і доповнену реальність. Програма допоможе створювати інтерактивний навчальний контент для сучасного та ефективного навчання. Харків'яни ExStream представили журі свій сервіс онлайн консультацій, який базується на потоковому відео-стрімінга.
Рішення для Гейміфікація вивчення історії великих битв, розробили BattleHistory - хлопці з Харківського комп'ютерно-технологічного коледжу НТУ «ХПІ». Їх гра охоплює різні історичні періоди і може стати відмінною заміною нудним цифрам з підручників.
Рішення харківської команди HUDO включає в себе програмну і апаратну частину. Його основна ідея - забезпечити простий і чіткий процес комунікації і передачі інформації між студентами і викладачами. Система вирішує питання контролю відвідуваності занять студентамів і автоматизує інші процеси ..
Андроїд-додаток для управління розкладом занять розробила команда Horario з НТУ «ХПІ».
І, нарешті, команда з ХИРЕ, BotsChallenge, представила на суд журі навчальну гру, яка дає можливість, вивчати програмування через алгоритми пошукових роботів. Атмосфера хакатонів - завжди абсолютно особлива. Атмосферу ж студентського Хакатона не порівняти ні з чим. Для хлопців це не просто можливість спробувати себе в суворих умовах безперервної роботи протягом доби і в умовах серйозної конкуренції, а й дізнатися на ділі, що таке командна робота. Це також можливість провести час з однодумцями, завести нові знайомства і знайти нових друзів.
В майбутньому ми очікуємо, що хакатон «ІТ-Еврика! Україна »стане доброю традицією. А в цьому році хочемо привітати переможців, «домашню» команду з ХНУРЕ, ARDex. Хлопці заслужили високі оцінки не тільки за задумку і рівень підготовки демо, але також і за відмінні презентаційні навички на хорошому англійському. Вони стали володарями головного призу. Заохочувальним призом журі конкурсу (його членами, до речі, стали представники вузів, а також бізнесмени з Швеції та України) відзначило команду BattleHistory, що розробила гру вивчення великих історичних битв.
Про те, як проходив Хакатон можна дізнатися на Facebook сторінці: https://www.facebook.com/iteureka/